Tuesday, January 29, 2013

My iHerb top favourites

Site-ul de cosmetice si suplimente naturale iHerb este de departe una din cele mai mari tentatii online pentru mine! Am dat pana acum cateva comenzi, insa wishlistul tot creeeeeste ca Fat-Frumos(intr-o zi cat altii intr-un an).
In momentul de fata cred ca am 50 de produse in wishlist (insa multe sunt variatiuni ale aceluiasi produs sau supliment de la diverse firme).
Asa ca astazi m-am decis sa fac publica lista mea cu produsele preferate de pe acest site. Toate sunt produse pe care le-as recumpara cu certitudine cand mi se vor termina pentru ca, din punctul meu de vedere, si-au dovedit atat valoarea, cat si eficienta:

1.Setul de pensule EcoTools Bamboo 5 Piece Brush Set - 9.73$


Pentru mai putin de 10$, acest set ofera 4 pensule ultra-pufoase si un fel de portfard natural de canepa in care puteti sa va transportati pensulele sau alte produse de makeup micute.
Folosesc cel putin 2 pensule din acest set in fiecare zi, la orice machiaj! Cele mai folosite sunt pensula mare (ideala pentru aplicarea blushului din punctul meu de vedere!) si pensula de concealer, care e perfecta si pentru aplicarea iluminatorului (as vrea sa o am in dublu exemplar, sincer!)

2. Melatonina de la Natural Factors - Stress-Relax Melatonin de 3mg - 90 tablete - 3.84$


Acest supliment a facut minuni in zilele si noptile in care sufar de insomnie sau anxietate. O singura tableta masticabila ma ajuta sa ma linistesc si sa adorm. Concentratia de melatonina este de 3mg/capsula masticabila - ceea ce pentru mine este doza perfecta - ma adoarme si ma linisteste, dar nu ma ameteste, iar cand ma trezesc nu sunt "sedata". Capsulele sunt cu eliberare prelungita. Ma pregatesc sa le recumpar cat de curand :)



Aceste multivitamine sunt preferatele mele din tot ce am incercat pana acum. La inceput am fost sceptica in legatura cu ele si, sincer va spun, nu eram foarte sigura daca sa le iau sau nu (in mare parte pentru ca nu au multe review-uri). Insa acest produs mi-a intrecut orice asteptari - tabletele contin o doza foarte bine echilibrata de vitamine si minerale + guarana. Ma energizeaza aproape instantaneu si sunt perfecte pentru zilele obositoare. Le voi recumpara cu siguranta!
 


Am descoperit L-Carnitina acum aproape 2 ani, cand mi-am dorit sa reincep sa fac sport si am cautat un supliment care sa-mi dea mai multa rezistenta. Eu m-am nascut cu o mica malformatie congenitala a inimii. Nu imi afecteaza cu nimic stilul de viata, insa din cauza ei, am o rezistenta la efort fizic mult mai scazuta decat cea a persoanelor "normale". L-Carnitina protejeaza si intareste inima si ma ajuta sa nu ma epuizez. Inima mea face fata mai bine efortului si nu mai sufar de extrasistole sau "blackouts".
Suplimentul de la MRM ofera o concentratie foarte buna de L-Carnitina la un pret excelent. Probabil o voi recumpara la o comanda viitoare, insa ma gandesc sa incerc si un supliment cu o doza mai mare de L-Carnitina. Sa vedem.



Nu a fost foarte greu sa ma las convinsa sa incerc acest produs - la numai 1.41$, l-am aruncat in cos la prima comanda fara a sta prea mult pe ganduri. Insa am fost cucerita de cat de practic si de usor de folosit este, iar untul nerafinat de cacao s-a dovedit a fi un rasfat adevarat pentru piele si buze (mai ales in sezonul rece, dar nu numai). Unde mai pui ca miroase absolut incredibil a cacao pura?!!! (Cateodata chiar mai rod cate putin din el, pentru ca e organic si natural si nu contine nimic altceva decat unt de cacao).

Acesta a fost Top 5. Avem insa si 3 premii din seria mentiuni speciale:

- Uleiul extravirgin de cocos de la Nutiva


















Prietena cu care am dat comanda si-a cumparat un borcan gigantic de ulei de cocos. Si mi-a pus si mie intr-un borcanel separat pentru a-l putea incerca. Eu il folosesc numai pe piele si pe buze (il alternez cu untul de cacao), insa stiu multe fete care isi fac masti de par nutritive din el.

- Pensula kabuki retractabila de la Eco Tools

















Aceasta pensula primeste numai mentiune speciala si nu si un loc in Top pentru simplul motiv ca...e cam scumpa. Costa 7.5$, ceea ce e mai mult decat as cheltui in mod normal pentru o singura pensula. Asa-s eu, mai zgarcita :)

- Kitul pentru albirea dintilor Plus White 5 Minute Speed Whitening System



















Am cumparat acest kit de albire de 2 ori. Efectele sale sunt vizibile, insa nu miraculoase. Gutiera este rigida si, deci, un pic dificil de purtat. Asta este din punctul meu de vedere singura problema. Daca gutiera ar fi mai confortabila, sunt sigura ca as putea-o purta mai mult si, implicit, si rezultatele de albire ar fi mult mai intense. Cu toate acestea, la numai 10$, este cu siguranta una din cele mai ieftine (si in acelasi timp si eficiente) metode de albire a dintilor.

Acesta a fost topul produselor mele preferate de pe iHerb. Sper ca aceasta postare v-a inspirat. Sunt foarte curioasa sa stiu daca ati incercat vreunul din produsele apreciate de mine si, desigur, care este parerea voastra despre ele. Pe curand!

PS: Daca sunteti la prima voastra comanda pe iHerb, puteti folosi codul meu - DJM334 - inainte de finalizarea comenzii pentru a beneficia de 5$ reducere din totalul cumparaturilor facute, sau chiar 10$ reducere - daca suma cumparaturilor voastre depaseste 40$. Spor la cumparaturi! :)



Pin It

23 comments:

  1. pe mine nu m-ar fi deranjat un top 20 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) abia astept sa fac si eu un Top 20, insa momentan nu am incercat chiaaar atat de multe produse. si cu siguranta nu toate merita sa fie in Top. am incercat produse care mi-au placut, dar pe care nu le-as recumpara. si am incercat si produse care nu mi s-au potrivit...asa e cand cumperi "pe nevazute" :) insa eu iti multumesc pentru vizita si pentru incurajari! :)

      Delete
  2. si eu ador iherbul!!!tocmai am mai adaugat vitaminele one daily si kitul de albire cu care ne-ai tentat :D. am 120 de produse in wishlist, e o nebunie. eu ador pensulele RT si ecotools, am core collection din primele si setul de ochi ecotools, dar imi mai doresc din toate :D. si batonul cu unt de cacao imi place, iubitul meu il foloseste si el cand il mai prinde si mai rontaim din el :))) gelul de curatare Eucerin se afla acum spre mine intr-o noua comanda, in care mai am suplimente, ca au preturi imbatabile. te pup si sa ne mai tentezi, ca eu abia astept sa "indop" wishlistul :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Milena, eu am impresia ca noi ne intretinem reciproc mania asta :)) Tu vezi la mine vreo 2 produse care te tenteaza, eu mai vad la tine pe blog vreo 5. Amandoua ne mai "plimbam" virtual si pe la Adiana si pe la Georgia...si uite-asa creste wishlistul :)) Apropo: ma "paste" o comanda zilele astea, abiaaaa ma abtin :)

      Delete
  3. O sa incerc si eu Melatonina asta ca ce am eu nu functioneaza. Iar untul de cocos e pe wishlist, pentru ca ce-am luat ultima data e fara miros si nu prea-mi place :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Andreea, eu ma declar perfect incantata de Melatonina! Inainte de asta, marturisesc cu o usoara jena ca o mai rugam pe mama sa-mi dea cate o pastila sau doua de Xanax, din care luam cate jumatate in zilele proaste sau agitate (din an in paste, dar se intampla sa nu pot adormi cu zilele). Mama nu era foarte incantata de asta (si nici eu), insa adevarul e ca am mai fost si sunt chinuita cateodata de insomnii.

      Delete
  4. Eu chiar nu as putea face un top iherb, imi plac prea multe :). Am adaugat multivitaminele si kitul de albire in wishlist. Si eu m-am tot invartit in jurul batonului cu unt de cacao, dar inca nu stiu la ce l-as folosi, piele uscata nu prea am, pt. buze am destule balsamuri, poate doar daca m-ar chinui talentul sa tai din el si sa-mi fac balsamuri de buze personalizate :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuuuf, Coconut, ce rau imi pare ca tu nu scrii pe blog! Mi-ar fi placut sa citesc depre preferatele tale :) Cat despre batonul cu unt de cacao...initial nici eu n-am prea stiut ce sa fac cu el, insa vad ca il folosesc zilnic pe buze, ca si crema de maini si chiar si pe genunchi sau coate. Cat sunt in casa il prefer balsamurilor de buze din comert pentru ca este mai natural. Afara folosesc Carmex sau alte minuni, dar in casa incerc sa folosesc uleiuri si unturi naturale. Iar ca si crema de maini si cuticule, e fantastic - foaaarte emolient!

      Delete
  5. Multivitaminele de la 21st Century sunt pe lista mea de dorinte, la fel si uleiul de cocos Nutiva. L-am testat si eu, tot datorita unei prietene, insa mi-a fost greu sa-l pastrez pt. piele, l-am... mancat pe tot, impartind putin cu Jessy :))
    Preferatele mele de pe site sunt : pensulele Real Techniques, pudra Physicians Formula, plus lotiunile de corp Alba Botanica. Si cred ca voi adauga listei si spray-ul cu SPF30 de la Kiss My Face, plus balsamurile lor de buze. Ce sa mai, I love iHerb! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Georgia, nu cred ca stiu pe nimeni care sa fi dat atat de multe comenzi pe iHerb ca tine :))) Deci cu siguranta recomandarile tale au "greutate". Cred ca o sa-mi iau si eu un borcan maaare de unt de cocos sa pot sa ma infrupt din el (eu am avut putintel, asa ca i-am dat intrebuintari cosmetice). Am inteles ca uleiul de cocos este sursa naturala de acid linoleic conjugat, asa ca s-ar putea sa fie mai natural si mai ieftin decat un supliment cu CLA...si cu siguranta mai placut de mancat :) Iar pudra Physicians Formula si sprayul Kiss My Face sunt si ele in wishlistul meu.

      Delete
  6. Tre'sa postez si eu zilele astea produsele care tocmai au ajuns.
    Nu am nimic de pe lista ta, dar o sa ii arat sotului meu melatonina, poate o includ intr-o comanda viitoare. Pensule am de la RT, luate tot de pe Iherb, ma tenta batonul cu unt de cacao, dar inca nu s-a lipit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sadie, abia astept sa citesc despre achizitiile tale. Stau cu wishlistul pregatit, cine stie ce imi mai atrage atentia :))))

      Delete
  7. Sunt curioasa cat de mult t-i s-au albit dintii dupa folosirea kitului si daca ai avut probleme cu sensibilitatea dintilor dupa folosire.
    Felicitari pentru postari si la cat mai multe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am facut "cure" de cate o saptamana sau doua in care am folosit gelul de albire o data pe zi timp de 15-17 minute. Tupa o "cura" din aceasta dintii mi se albeau cu cate o nuanta sau doua - vizibil pentru cei din jur, dar fara a fi o schimbare extraordinara. Problema e ca gutierele sunt destul de neconfortabile, asa ca e tare dificil sa le tii in gura cate 15-20 de minute. Daca gutierele ar fi mai usor de folosit, sunt sigura ca si rezultatele ar fi mai bune (in primul rand, le-as folosi mai mult timp, nu doar cate 5-10 zile la rand). Partea buna - nu am simtit nici o sensibilizare a dintilor, absolut deloc! :) Iar tubul de gel e mare, mie imi ajunge pentru vreo 4-5 cure din astea de albire facute la distanta de cate 3-4 luni.
      Sper sa te ajute raspunsul meu si multumesc mult pentru vizita!

      Delete
  8. Oooo, Pisicuto albastra, cu aceasta postare a ta s-a apropiat pentru mine o comanda iHerb - una singura am dat i viata, m-a speriat perioada de asteptare insa cred ca am curaj sa recidivez!:))
    Pun bookmark caci imi este util ceea ce ai aici!

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ilda, mie perioada de asteptare mi se pare chiar mica in cazul iHerb fata de alte site-uri din America. Comenzile pe cherryculture si BeautyJoint vin in 3-4 saptamani, cele de pe iHerb in 10-15 zile. Singura chestie este ca da, stai cu emotii, in mare pentru ca transportul lor (varianta "economy") nu ofera nici tracking, nici insurance.

      Delete
    2. La mine a durat un pic mai mult de 4 saptamani; ma si anuntasera prin mail ca "m-am ratacit" :)) si ca se straduiesc sa ma gaseasca!:P

      Delete
  9. Monica, coletele de pe iHerb sosesc la posta normala? sau la cea vamala? in cat timp? merci. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dana, coletele iHerb vin din SUA, dar trec prin Germania unde sunt vamuite. Prin urmare ajung la posta normala, nu la vamala. Cat despre timp, in medie dureaza cam 2 saptamani - 10 zile lucratoare, deci vreo 12-14 zile cu tot cu weekend, dar nu e cazul sa te panichezi nici dupa 3 saptamani (venind de departe, transportul poate fi afectat de vreme, greve si alte chestii neprevazute). Sper ca te-am putut ajuta! :*

      Delete
  10. Multumesc mult pentru raspuns! Ma gandesc sa dau si eu o comanda in viitorul apropiat, de aceea am intrebat. :) pupici :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu multa placere, Dana! Sper ca te-am ajutat. Nu uita de codurile de reduceri pentru prima comanda si, de asemenea, nu uita sa adaugi in cos un produs din sectiunea de "freebies" - eu mereu uit :(

      Delete
  11. Si pe mine ma tenta kitul de albire, dar ma intrebam daca scrie pe ambalaj care este concentratia de peroxid din gelul de albire? ca eu am mai avut niste benzi de albire, dar concentratia era destul de mare si ma dureau dintii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din pacate nu scrie pe ambalaj concentratia de peroxid, insa am facut un pic de reserach pe net si am aflat ca ar fi 5%. Eu am dintii destul de sensibili si nu am observat nici cea mai mica sensibilizare la o singura folosire pe zi (pe ambalaj se recomanda doua, dar mie mi s-a parut incomod, nu am gasit timpul necesar). O singura aplicatie pe zi e ok din punctul meu de vedere.
      Cred ca benzile sunt mai puternice, eu ma pregatesc sa-mi fac curaj sa le incerc :)

      Delete