Friday, May 31, 2013

Inspiratia de vineri - lectie de frumusete

Hello kitties!

Astazi vreau sa impart cu voi un videoclip inspirational, o adevarata lectie despre frumusete si despre ce sa faci daca iti doresti sa iesi cu adevarat in evidenta. De la Wayne Goss <3

Lectia de beauty de azi nu este despre cum sa adaptezi si sa incorporezi rapid cele mai noi tendinte, ci din contra, despre cum sa iesi in evidenta facand exact opusul a ceea ce fac toti ceilalti:

"If you wanna stand out from the crowd, do the opposite to whatever everyone else is doing!" (Wayne Goss)

Enjoy & learn!



PS: Mie mi se pare ca acest videoclip se potriveste inspaimantator de bine si situatiei din Romania si tendintelor estetice si de machiaj de la noi. 

Disclaimer: Nu e nimic in neregula daca alegeti sa urmariti tendintele! Fiecare face ce vrea si e liber sa-si urmareasca propriul ideal de frumusete. Dar as vrea sa-mi raspundeti cu sinceritate: voi incercati sa va adaptati stilul tendintelor si conceptiei generale despre "sexy", "frumos" si "feminin"? Sau alegeti sa mizati pe frumusetea naturala si pe atuurile pe care le-ati primit de la natura?




Pin It

5 comments:

  1. Interesant! Are dreptate, m-a pus pe ganduri desi nu fac parte nici din tagma celor care folosesc prea mult machiaj, nici din a celor care se machiaza natural.

    ReplyDelete
  2. Goss e genial! Niciodată nu mi-a plăcut să mă machiez prea mult, fiindcă tot timpul mă gândesc la situația în care ies din casă nemachiată și nu mă mai recunoaște lumea. :))

    ReplyDelete
  3. Eu nu prea imi fac astfel de griji pentru in Ro nu prea se urmeaza tendintele internationale, ci cele care se stabilesc la nivel national. Iar alea sunt urate :))

    ReplyDelete
  4. Eu am fost intotdeauna de parere ca less is more si in materie de machiaj. Si da, intotdeauna am fost aeriana cand vine vorba de tendinte in makeup. Port ce-mi place, nu ce se poarta. Machiajul meu e unul fin, natural, abia sesizabil - mama saraca imi zice mereu ca m-am prefacut ca ma machiez, cand nu are ochelarii la ochi :))) Eu sunt sexy si feminina atunci cand ma simt bine in pielea mea si machiajul meu, nu atunci cand respect tendintele.

    ReplyDelete
  5. Foarte interesant clipul si ideea de baza! si parca m-am regasit, gandindu-ma la ce reactie au avut la mine la munca colegii cand m-am vazut ca m-am intors aproape alba dupa o saptamana la mare.pentru ca am alunite si imi pasa de ele, si m-am protejat de soare, pur si simplu.toate fetele erau socate, ca nu am respectat tiparul, ca nu mai intors tuciurie...

    ReplyDelete